Wednesday, June 17, 2009

r.e.n.i.o.n. s.m.t.p.m.

alhamdulliah...

setelah sekian lama...
dapat jugak bertemu dgn cikgu2 kat smtpm...
seawal 8 setgh pagi aku berangkat dari rumah..
ke rumah ita, kemudian ke rumah umi, ke rumah pqa dan ke rumah ifa baru lah ke sekolah
dalam pukul 10 sampai kat sana...

ni ada papan tanda dimana pintu masuknya sebelah kanan..
jemput la masuk ye...
tp nak masuk kenalah tulis nama dkt pondok guard...
:jurugambar aku:


ni la wajah2 yang hadir pada hari tu...
tok sumo lagi ni...
ado lagi..
tp diorang tak nak bergambar
nayen plk tok g .....
aiiiii.... :P
:jurugambar ramai2:



with cg salwani...cg sejarah....

sedih..tak sempat nak bergambar dgn cg2 lain....
waaa...(meraung)
:jurugambar umi:

masa ni kat kantin....tempat pengumpulan kami...hihihihi
:jurugambar ramai2..tak dikenal pasti:

ni pun sama gak...:P
:jurugambar wani,bdk ke,bdk km:


ni la bekas2 pelajar smtpm....
:jurugambar bdk km...tok th namo gapo... :p :

epul sorang je sempat kami bergambar...
yang lain malu!!!...
huhuhu
:jurugambar syazwan(btul dok th nama dio. :P)


dan tiba lah masa untuk pulang..
tp sebenarnya ktorang pergi kb mall...
:jurugambar ita n nuyu:

dkt foodcourt
kitaorang tak makan pun...
posim je lebih...
hehheheheh
:jurugambar timer:

dkt mc d...
jumpa dgan kimi,linda n ila...posim lagi...
:jurugambar kimi:


dan ni la wajah baru smtpm...
byk la jgk berubah...
:juru gambar aku las:

yang aku nak marah bdk kelas aku yang datang hanyalah 2 orang je ....
aku n hafiy...
menyampah betul...
nayen plk tak datang..
aiii...
tp best gak...

k lah dah la tu...
nanti 3 thn plk kp (ketua pelajar) nak buat renion...
hohoho...
rasanya ada yang bawa anak sekali..
heheheheh

k bye..


No comments:

Post a Comment