Thursday, July 2, 2009

hospital...



salam...

sebut pasal hospital ni misti ingat aku sakit kan...

heheh..

tp bukan dri ii yang sakit...

tp 'cik'(ummi).....

nak th ape penyakitnya....tnya la empuaya diri..huhuu..

k lah...cerita nya bermula...

pada 24 ari bulan 5..."cik telah dibedah oleh doktor kerana
penyakitnya...

alhamdullilah semuanya telah selamat...

aku bersama abangku 'u6' telah ke hospital pada plk 12.
..

pastu akubersama kak ngoh arisya n kimi ke dewan bedah tunggu 'cik' kuar...

disitu ku terlihat ayah...

tunggu punya tunggu...


abe yom n anak2 nya datang...

setelah berjam2 kami menuggu..

.kami mempunyai kata sepakat untuk makan petang dahulu
hulu...

sementara itu ayah yang tunggu....


+++++++

dipendekkan cerita...

rupanya cik telah pun dimasukkan ke dalam wad...

kitaorng tak sedar langsung bila cik kuar dari dewan bedah...

buat penat je tunggu berjam2...

aduh!!!..

++++++++

start pada situ bermula lah aku sebagai jururawat tak ber
tauliah....

selama seminggu aku jadi jururawat....


+++++++

tidur dihospital pengalaman terhebat...

hehehe...aku bukan penakut...cuma sikit2 je...

pukul 3 pagi teman cik pergi tandas...

hohoh0..kira berani la tu...

++++++
dekat hospital aku dapat ramai kawan...
tua,muda,sederhana tua, rmai la...
tp yang paling kuat aku berkawan dgan syikin..
syikin ni sama macam aku(jururawat tak bertauliah)
...umur pun sama...
dia teman adik dia..leeyn...
++++++++
tiap2 hari time melawat misti katil cik dipenuhi orag...
tiap2 hari....

+++++++
pada hari ke 6...
cik dipindahkan ke wad 10..
pada mulanya kat sini tak best bg aku la..
.sbb tak de kwn nak bercakap...
bosan gile..
wad 10 ni tiap2 masa pelawat dapat masuk...
ye la wad exclusive kan...
tp nasib baik nurse kat sini baik2 kalu nak dibandingkan dgan wad 28...

+++++++

pada hari ke 8..
disaat aku tgh buat vedio clip yang bertajuk 'wawasan setia pelajar versi 4 princess together"'...
bilik cik diserbu masuk oleh beberapa orang doktor...
aku ingatkan ape...
rupanya...doktor nak ckap boleh balik je...
hahhaha....yeeepiii...seronok habis....

==============

p/s:best duduk di wad 28 lagi kalu nak dibandingkan dari wad 10...
sebab....wad 28 ada doktor hensem...hahhahahahahah!!!!!!!



3 comments:

  1. aku tak paham . oh tidak . aku tak paham . tolong pahamkan aku . aku semakin tak paham . ahhh !

    ReplyDelete
  2. kak da pun ade skit blurr...
    mace terpaksa jah duk nunggu spital...
    ayyyOOOOOoo~

    ReplyDelete
  3. kak kah ni meme la.
    ada masalah ngan ejaan.
    ish2.

    ReplyDelete