Friday, October 2, 2009

umt (universiti malaysia terengganu)


bismillahirahmanirahim...

pada hari rabu yang lepas...kami 12 orang telah dipilih oleh HEP untuk ke UMT...

jadi terpaksalah kami tinggal kelas pada hari tu....tapi kami dapat surat pengecualian kelas...

cuma kelas manderin je kami tak ponteng...hehheeh...

++++++++++++++

pada pukul 12 tgh hari bertolak lah kami ke sana...

ini gambar sebelum bertolak...

ni tgh dgr ceramah borim sgt...sampai tertidur...

kat depan ni semua chinese..

saat yang paling mendebarkan....

sebenarnya masa ni modul pembentangan...

kami seramai 5 orang satu kumpulan...

aina,han,atie,elah, dan saya..

tajuk kumpulan kami ialah "konsep penerimaan"

tup2 diorang pilih saya untuk ke hadapan..

kenapa lah saya yang terpilih...

malu...mula2 tu confident lagi...

tp bila dah lama2 duk kat depan..semuanya jadi kacau..

bila habis je pembentangan kumpulan kami...

ada seorang budak UMT sound..

malu ar...eleh dia tu sedap la kata...

kalau la dia kat depan.aish...

haaa...ni la budak yang mengata tu...

sebenarnya gambar ni aku crop...hihihi

huh!...tension...entah ape2 entah...rasa la jugak nak marah...

(kepada tuan gambar...kalau terlihat gambar ni ...harap dimaafkan...saya menulis ape yang benar....wek!!)

k lah...tata...








No comments:

Post a Comment