Tuesday, August 18, 2009

demam...

assalamualaikum..

rasa dah lama tak update blog...

dengki la plk tgk bdk2 ni update...

bukan ape, tak sempat..

hujung minggu lepas semua budak2 Om pergi ke pantai chendering...

sebab OMSA telah buat satu sukan untuk event..

kalau nak th selanjutnya klik disini..(sebenarnya tak de ape2 pun)...huhuhu

*********************

lepas je sukan OMSA

aina deman...lepas tu pergi ke hospital...aku jumpa ANAH budak seklah lama aku,,,

dia jd misi kat hospital tu..

suhu aina mencecah 40 darjah...ya Allah..

tp doktor tak bg surat cuti...sebab kitaorng pergi hari sabtu

tp lepas je aina nak surut demam...aku plk yang terkena virus demam aina..

tp kenapa badan aku tak panas,batuk2,dan mata aku senak...

aku tkut...

kat sini dah seorang yang kena H1N1...

tp aku tetap datang kelas...

sekarang ni plk byk agsiment yang perlu buat....

kawan aku ain pun dah balik ke rumah sbb kena kuarantin...

tu yang aku takut nak pergi klinik...

harap semua doa2 kan...

agar aku sihat cepat...

dah tak sanggup dah...

++++++++++++++++++++

sekarang ni dalam kelas rintas..

pn fida ada kat depan..

terpaksa berundur diri dulu....

tata....




No comments:

Post a Comment