Tuesday, August 4, 2009

tok se doh lagu ni!!!!!

assalamualaikum...

ya allah...

pedih,beci,geram,nak maroh, dan semua perasaan ado belako....

waaa...sampai nagis aku....

tp aku punya salah...nak buat macam mane...

alkisahnya....

++++++

pkl empat lepas ni aku ada kelas OMT200(rintas)

setelah siap..kami semua berjalan menuju ke kelas...

berjalanlah kami...dekat pondok guard kami ternampak si kembar, jema, n ina...

diorang tegur..."nik kelas ko???" "hom.."

lepas tu kami meneruskan pejalanan kami...

sampai je di bangunan hep (hal ehwal pelajar)

aina ternampak satu memo...rakan muda ape entah....

"nik ore nok masuk lumbo lari...anjuran rakan mudo plk tu..."

"nati lah na...kito tgk lain kali...lewat doh ni."

dan sesudah sampai di kelas rupanya puan fida tak datang lagi...fuh!..selamat...

aku pun duduk lah di tempat aku...

setelah buka computer aku tgk beg aku..."aik mano fail..??"

"lah aku tinggal fail aku...dale tu ado agsaiment dga validasi..."

"nik baik mu g ambik, td puan fida maroh doh ko kelas b.."

dgan sepantas kilat aku aku g ke bilik...

5 minit...fuh...berpeluh...

sampai je kat kelas...mam fida dah ada

"hah.. balik ambik agsiment la tu..mana???"

aku check fail aku.. "aik mane agsiment?"

rupanya aku tersilap ambik fail...

"hah sapa tak hantar berdiri kat luar"

nasib baik han aina,atie elah backup...

aku panik...sampai terkeluat air mata...

nasib baik mam fida baik....

tp aku rasa bersalah...

mam fida pesan "lain kali sedia la awal2.."

tq mam!!!!...

sayang mam fida..dah la cun!!!!!

+++++++++

sekarang ni nak g pasar malam..




No comments:

Post a Comment